Neem de controle terug en focus op je core-business

Waarom?

SYFco KMO Services werd opgericht om ondernemers de kans te geven zich te concentreren op hun kerntaken.  Wij zien maar al te vaak dat groeiende ondernemingen zich vastrijden door tijdrovende administratieve taken.  Extra werkkrachten worden aangeworven voor de kerntaken van de onderneming, terwijl dit net de taken zijn waarin de ondernemer zelf uitblinkt, maar hij wordt begraven door een berg van administratie.

Wij bieden ondernemers de kans om terug de focus te richten op de core-business van de onderneming door het optimaliseren van (bestaande) bedrijfsprocessen.

Wij "ontzorgen" de ondernemer en bieden zo meer ruimte voor wat echt telt voor het bedrijf: de klanten.

 

Wij bieden ontzorging bij:

Facturatie

Klanten betalen vlotter als ze tijdig en correct hun factuur ontvangen. Het opmaken van facturen is dikwijls een tijdrovende bezigheid die onze consultants perfect voor u kunnen uitvoeren.

Offerte opvolging

Een opgemaakte offerte zonder opvolging sterft een stille dood, dat is zonde van de tijd die eraan werd gespendeerd.  Wij volgen alle offertes op zodat ze in een verkoop of dienstverlening kunnen worden omgezet. 

Agenda beheer

Time is money, zeker voor ondernemers. Een goed beheer van de agenda is daarom cruciaal om de tijd zo efficiënt mogelijk in te delen.

ICT

Technologie is alom aanwezig, maar welke digitale tools gebruikt u het best om kostenefficiënt te werken? Dikwijls is de technologie zelfs al aanwezig, maar wordt deze niet ten volle benut.

Personeelsbeheer

Wanneer u werkt met personeel zijn deze mensen onmisbaar voor uw onderneming.  Werken met personeel brengt administratieve lasten met zich mee die wij voor u kunnen verlichten.

Debiteuren opvolging

Hier draait het uiteindelijk om: wanneer offertes worden omgezet in verkoop en opdrachten uitvoeren, moeten op het einde van de rit de centen tijdig op de bankrekening verschijnen.
Vele ondernemers vinden dit het minst leuke onderdeel van ondernemen.  Ook deze zorg nemen wij van u over.