Financieel-administratief talent (m/v/x)

10-07-2025

Regio:

Sint-Pieters-Leeuw

Wat houdt jouw functie in?

Ben jij cijfermatig sterk, werk je nauwkeurig én zoek je een stabiele job in een dynamische omgeving? Dan is dit dé kans om je boekhoudkundige skills te combineren met een aangename werksfeer in een groeiend bedrijf. 

Jouw takenpakket:

Je maakt deel uit van een hecht administratief en financieel team, en zorgt mee voor een vlot verloop van de dagelijkse boekhoudkundige processen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Inboeken en controleren van aankoop- en verkoopfacturen

  • Opstellen van verkoopfacturen

  • Opvolging van het goedkeuringsproces binnen het facturatiecircuit

  • Voorbereiden van de wekelijkse betalingen

  • Contact met leveranciers onderhouden

  • Ondersteuning bieden bij administratieve taken en RSZ-werfaangiften

Jij bent de perfecte match als je…

  • Een bachelordiploma hebt of relevante ervaring in boekhouding

  • Vlot communiceert in het Nederlands – kennis van het Frans is mooi meegenomen
  • Nauwkeurig werkt, vertrouwelijk omgaat met gegevens en structuur belangrijk vindt
  • Enthousiast en positief in het leven staat
  • Vlot overweg kan met MS Office
  • Ervaring hebt met een boekhoudpakket zoals BOB? Dan scoor je extra punten!

Wij bieden jou:

  • Een vaste job in een stabiel en mensgericht bedrijf

  • Aantrekkelijk loonpakket afgestemd op jouw ervaring

  • Bonusregeling, maaltijdcheques, ecocheques en andere voordelen

  • Een fijne werkomgeving in een groene omgeving

  • Een team waarin je je meteen welkom voelt

    Meer informatie?

    Heb je vragen over deze functie of de sollicitatieprocedure? Neem gerust contact op met Sophie Stroobants via 0468 57 40 83 of stuur een e-mail naar Sophie@syfco.be

    Wij kijken alvast uit naar jouw sollicitatie!

Solliciteer nu